Rekreacija ir turizmas

  • Kaimo turizmas
  • Kontaktai
Rekreacija
  • Kaltinėnai – ypatinga vieta
  • 5 geriausios vietos, kurias privalote aplankyti lietinguoju metų sezonu
  • Švenčionių rajonas
  • Maitinimo paslauga ir pramogos
  • Po kalvotąją Žemaitiją
  • Gyvūnija Europoje
  • Kaimo turizmo marketingas 🦊
  • Kaimo turizmo teisiniai pagrindai
  • Kelionės siejamos su renginiais
  • Minimalūs reikalavimai turizmo sodybai
Viksraitis.com
« Kaimo turizmo teisiniai pagrindai
Gyvūnija Europoje »

Kaimo turizmo marketingas 🦊

Kai­mo tu­riz­mo ver­sle ypač ak­tu­a­li po­il­sio pa­slau­gų ko­ky­bė ir po­il­siau­to­jų po­rei­kių pa­ten­ki­ni­mas. Nuo dar­bo ir kas­die­nės įtam­pos pa­var­gęs žmo­gus va­žiuo­ja į kai­mą pail­sė­ti: at­gau­ti fi­zi­nes ir dva­si­nes jė­gas. Taigi, kai­mo tu­riz­mu už­si­i­man­tis ir no­rin­tis už­dirb­ti ver­sli­nin­kas tu­ri dirb­ti labai sun­kiai, nes pre­kė – ypa­tin­ga po­il­sio pa­slau­ga, apie kurią dau­ge­lis prieš ke­le­tą me­tų net ne­bu­vo gir­dė­jęs, o ir da­bar da­liai mies­tie­čių kai­mas aso­ci­juo­ja­si su pur­vu, ne­šva­ra, gir­tau­jan­čiais žmo­nė­mis ir ki­to­kiais ne­ga­ty­viais da­ly­kais.

Šian­die­ni­nis kai­mo tu­riz­mo ver­slo in­ten­sy­vu­mas, efek­ty­vu­mas ir sėk­mė pri­klau­so nuo šiuo ver­slu už­si­i­man­čių ver­sli­nin­kų organizacinio pasiruošimo, su­ge­bė­ji­mo su­vok­ti, ko pa­gei­daus į jų so­dy­bas at­vyks­tan­tys po­il­siau­to­jai.

Dar vie­nas po­il­sio kai­me pa­slau­gų ypa­tu­mas – ne­pa­sto­vi jų ko­ky­bė, t.y. po­il­sio pa­slau­gų ko­ky­bė pri­klau­so ne tik nuo pa­slau­gos tei­kė­jo tech­ni­nio, pro­fe­si­nio ir psi­cho­lo­gi­nio pa­si­ruo­ši­mo, bet ir nuo pa­slau­gos tei­ki­mo są­ly­gų, pa­slau­gos var­to­to­jo fi­zi­nės, emo­ci­nės bū­se­nos. Tai­gi po­il­sio kai­me ver­slo spe­ci­fiš­ku­mą di­džia da­li­mi le­mia pa­ti po­il­sio pa­slau­ga – ne­tu­ri ma­te­ria­laus ir stan­dar­ti­zuo­to pa­grin­do. To­kiu at­ve­ju po­il­siau­to­jas su­si­du­ria su tam tik­ra ne­ži­no­my­be ir siek­da­mas su­ma­žin­ti abe­jo­nes jis ieš­kos ko­ky­bę už­tik­ri­nan­čių žen­klų. To­dėl kai­mo tu­riz­mo pa­slau­gų tie­kė­jų tiks­las – su­kel­ti var­to­to­jo pa­si­ti­kė­ji­mą, at­sklei­džiant pa­slau­gos nau­dą, su­tei­kiant jai ap­čiuo­pia­mu­mą. Mar­ke­tin­go spe­cia­lis­tai sie­kia pa­da­ry­ti kai­mo tu­riz­mą ap­čiuo­pia­mu siū­ly­da­mi po­il­siau­to­jui iliust­ruo­tus lei­di­nius, vaiz­da­juos­tes su juo­se at­vaiz­duo­tais re­a­liais ob­jek­tais.

Kaimo turizmo paslaugos turi ir kitų specifinių bruožų, kurie turi didelę įtaką kaimo turizmo marketingui:

  • Kadangi kaimo turizmo verslas labai priklauso nuo metų laiko, todėl ryškiai išsiskiria paklausos sezoniškumas bei trumpalaikiai paklausos perviršiai (reikia taikyti skatinančias marketingo priemones ne sezono metu);
  • Kaimo turizmo produktą paprastai kuria viena šeima, todėl daugelyje aptarnavimo ir verslo organizavimo sričių trūksta žinių, profesionalumo, taip pat trukdo specifinio gyvenimo įpročiai.
  • Kaimo turizmo verslininkai geografiniu požiūriu labai išsisklaidę, nevieningi, todėl jiems sudėtinga platinti ir populiarinti kaimo turizmo paslaugų vartojimą bei įgyvendinti sudetingesnį marketingo kompleksą ar, juo labiau, atlikti rinkos ar vartotojų tyrimus. Šioms funkcijoms atlikti būtini kaimo turizmo verslininkų susivienijimai, asociacijos bei vietinių ir valstybinių organizacijų pagalba.

Pagrindinės privataus kaimo turizmo sektoriaus marketingo funkcijos : 1) kontakto su klientais užmezgimas; 2) verslo plėtra; 3) pasiektų rezultatų kontrolė, analizė ir veiklos koregavimas.

Kaimo turizmo verslininkai savo sodybas dažniausiai reklamuoja internete bei įvairiuose spaudiniuose.

Šioje svetainėje, statistikos rinkimo tikslams naudojame slapukus (angl. cookies). Spauskite "Sutinku" arba naršykite toliau.Sutinku